levelmeasurement

levelmeasurement

levelmeasurement

levelmeasurement

  • ۰
  • ۰

لول ترانسمیتر

ترانسمیتر سطح

لول مژرمنت

Level Transmitter

Level Measurement

 

لول ترانسمیتر ترانسمیتر سطح لول مژرمنت - Level Transmitter - Level Measurement التراسونیک : این ترانسمیترها به شیوه ای مشابه با ترانسمیترهای راداری غیر تماسی عمل می کنند. با استفاده از این ترانسمیتر یک ترانسدیوسر التراسونیک نصب شده در بالای کانتینر ، یک پالس اولتراسونیک ارسال می کند. وقتی این پالس به سطح مایع می رسد ، منعکس می شود و سنسور میزان پر شدگی سطح را بر اساس زمان بین پالس و سیگنال برگشتی محاسبه می کند.

لول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter - Level Measurement مایکروویو هدایت شده : این نوع لول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter - Level Measurement با ارسال یک پالس میکروویو یا الکترومغناطیس از طریق یک سنسور کار می کند. هنگامی که این سیگنال به سطح مایع می رسد ، میله سنسور را به عقب می راند و به محفظه ترانسمیتر برمی گرداند. به این ترتیب سطح پر شدن از زمان گرفته شده برای سیگنال برای حرکت به سمت پایین میله سنسور و برگشت دوباره به بالا تعیین می شود. سپس این مقدار در صفحه نمایش ترانسمیتر نشان داده می شود. این نوع از ترانسمیتر سطح برای مایعات مناسب است و در کاربردهای صنعتی در تمام زمینه های تکنولوژی فرآیند استفاده می شود. التراسونیک : این ترانسمیترها به شیوه ای مشابه با ترانسمیترهای راداری غیر تماسی عمل می کنند. با استفاده از این ترانسمیتر یک ترانسدیوسر التراسونیک نصب شده در بالای کانتینر ، یک پالس اولتراسونیک ارسال می کند. وقتی این پالس به سطح مایع می رسد ، منعکس می شود و سنسور میزان پر شدگی سطح را بر اساس زمان بین پالس و سیگنال برگشتی محاسبه می کند.

لول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter - Level Measurementمایکروویو هدایت شده : این نوع لول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter - Level Measurement با ارسال یک پالس میکروویو یا الکترومغناطیس از طریق یک سنسور کار می کند. هنگامی که این سیگنال به سطح مایع می رسد ، میله سنسور را به عقب می راند و به محفظه ترانسمیتر برمی گرداند. به این ترتیب سطح پر شدن از زمان گرفته شده برای سیگنال برای حرکت به سمت پایین میله سنسور و برگشت دوباره به بالا تعیین می شود. سپس این مقدار در صفحه نمایش ترانسمیتر نشان داده می شود. این نوع از ترانسمیتر سطح برای مایعات مناسب است و در کاربردهای صنعتی در تمام زمینه های تکنولوژی فرآیند استفاده می شود.

لول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter - Level Measurement مغناطیسی : این ترانسمیترها از یک جسم کوچک مغناطیسی معلق در یک شناور استفاده می کنند. این به طور معمول به منظور محدود کردن هر گونه حرکت جانبی شناور ، در داخل ستون کمکی باریکی است . در حالی که شناور بالای مایع قرار دارد ، یک دستگاه مغناطیسی متفاوت ، حرکت شناور را اندازه گیری می کند . این اجازه می دهد که مقدار پر شدن سطح به طور کامل و دقیق انتقال داده شود. این شیوه به دلیل تمایل شناور به بالا رفتن یا فرو رفتن هماهنگ با سطح مایع برای اندازه گیری پیوسته مفید است.

لول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter - Level Measurementخازنی : این ترانسمیترها نام خود را از خازن ها می گیرند. به عبارت دیگر عنصر مدار الکتریکی به طور موقت انرژی برای استفاده در یک مدار ذخیره می کند. خازن ها انرژی را بین دو الکترود عایق ذخیره می کنند. یک ماده نارسانا بین دو الکترود قرار داده می شود تا به ذخیره بار الکتریکی کمک کند. در یک محیط با دی الکتریک بیشتر ، انرژی بیشتری می تواند ذخیره شود. بنابراینلول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter - Level Measurement خازنی از مایع در مخزن به عنوان یک محیط دی الکتریک بین دو یا چند الکترود استفاده می کنند.

لول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter - Level Measurement هیدرواستاتیک : این ترانسمیترها که همچنین بهلول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter - Level Measurement فشار شناخته می شوند ، اساسا محتویات سیال کانتینر را با اندازه گیری فشار بدنه سیال در داخل آن در حالت ایستا تعیین می کنند. هر چه حجم سیال داخل کانتینر بیشتر باشد ، نیروی سیال بزرگتر است. این یکی از متداول ترین انواع دستگاه های تشخیص میزان پر شدن سطح است. ضروری است که چگالی مایع به منظور اطمینان از اندازه گیری درست ثابت باقی بماند. همچنانی که گرانش مایع افزایش می یابد ، فشار به ازای هر اینچ مکعب نشان داده شده بر روی ترانسمیتر نیز افزایش می یابد.


  • ۹۸/۰۳/۲۲
  • morteza sadifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی