levelmeasurement

levelmeasurement

levelmeasurement

levelmeasurement

  • ۰
  • ۰

 

لول ترانسمیتر

ترانسمیتر سطح

لول مژرمنت

Level Transmitter

Level Measurement

 

خروجی لول ترانسمیتر ترانسمیتر سطح لول مژرمنت - Level Transmitter -  Level Measurement

لول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter -  Level Measurement، سیگنال خروجی ویژه ای را ارسال می کنند که به طور اید آل با سنسور ، متر/ نشانگر مربوطه در یک برنامه مشخص سازگار است. متداول ترین خروجی ها عبارتند از :

 Current loopsیا حلقه های جریانی که از جمله متداول ترین خروجی ها هستند. سیگنال های جریانی توسط افت ولتاژ در سیستم سیم کشی تحت تاثیر قرار نمی گیرند که با استفاده از پروتکل هارت که یک پروتکل ارتباط صنعتی بوده و برای ارتباط اجزای مختلف مانند سنسور ، کنترل کننده ها و سایر اجزای سیستم های اتوماسیون صنعتی استفاده می کند ، می تواند حلقه های آنالوگ جریان را کنترل کند.

Fieldbus protocols یا پروتکل های فیلدباس که استانداردهای ارتباطات دیجیتالی هستند که در بسیاری از برنامه های کاربردی جایگزین حلقه های جریانی شده اند.

سیگنال های فرکانسی شامل امواج سینوسی ، رشته پالس ها یا خروجی های  AM/FM .

انواع اندازه گیری های محیط مایع:

در اندازه گیری سطح ( للول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter -  Level Measurement) مایع 4 نوع تکنولوژی اصلی به کار می رود که در جدول زیر شرح داده شده است.

راهنمای کامل انواع مختلف ترانسمیترهای سطح :

ترانسمیترهای سطح با سوئیچ های سطح متفاوت هستند که در آنها هنگامی که سطح ماده به یک سطح از پیش تعیین شده ای می رسد ، یک زنگ هشدار به صدا در می آید.

انواع لول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter -  Level Measurement:

6 نوع اصلی از لول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter -  Level Measurement وجود دارد که هر کدام از آنها به شیوه ای متفاوت کار می کنند و این باعث می شود که برای تعدادی از فرآیندهای مختلف مفید واقع شوند. مهندسی BM ارائه دهنده طیفی از انواع مختلف للول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter -  Level Measurement از BARKERT است از جمله : راداری ، اولتراسونیک و مایکروویو هدایت شده است.

لول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter -  Level Measurement راداری : این ترانسمیترها از نشر امواج رادیویی درست مثل رادارها استفاده می کنند. معمولا این دستگاه ها در بالای مخزن پر از مایع نصب می شوند. خود ترانسمیتر یک سیگنال راداری به مایع درون مخزن می فرستد و انعکاسی از این سیگنال دریافت می کند. سپس بر اساس اینکه چه مدت طول می کشد تا اینکه سیگنال انتقال داده شده برگردد ، ترانسمیترها به درستی میزان پر شدن سطح مخزن را محاسبه می کنند.


  • ۹۸/۰۳/۲۲
  • morteza sadifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی