levelmeasurement

levelmeasurement

levelmeasurement

levelmeasurement

  • ۰
  • ۰

 

لول ترانسمیتر

ترانسمیتر سطح

لول مژرمنت

Level Transmitter

Level Measurement

 

لول ترانسمیتر چیست؟

لول ترانسمیتر ترانسمیتر سطح لول مژرمنت - Level Transmitter - Level Measurement چیست ؟ در بسیاری از صنایع، یکی از مهمترین بخش های کنترل پروسه این است که بدانیم چه مقدار مایع یا گاز درون یک مخزن وجود دارد. چه در حال انتقال مواد باشید و چه بخواهید مطمئن باشید که سطح ماده ای بیش از حد مورد نظرتان نرود، لول ترانسمیتر ها (لول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter - Level Measurement) وسیله ای حیاتی برای نظارت (مانیتورینگ) مخزن ها، تانکرها و ظروف هستند.

لول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter - Level Measurementشامل چندین نوع می باشند که هرکدام سیستم منحصر به فرد خود را داشته و با بقیه تفاوت دارند. این مدل های مختلف شامل:

لول ترانسمیتر خازنی (Capacitance)

لول ترانسمیتر هیدرواستاتیک (Hydrostatic)

لول ترانسمیتر مغناطیسی (Magnetic)

لول ترانسمیتر راداری (Radar)

لول ترانسمیتر التراسونیک (Ultrasonic)

Level Transmitters (LT)

  

لول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter - Level Measurement

لول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter - Level Measurement یک خروجی الکتریکی متناسب با سطح یک مایع یا جامد توده ای در یک فضای محدود فراهم می کنند. آنها بعد از رسیدن به یک مقدار مشخص (یک نقطه از سطح) یا بارها و بارها بعد از هر اندازه گیری (اندازه گیری سطح به طور پیوسته) یک خروجی ارائه می کنند. للول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter - Level Measurement محیط هایی همچون آب ، سوخت و سیالات ویسکوز یا محیط های خشک از جمله پودرها و جامدات توده ای را اندازه گیری می کنند.ترانسمیترهای سطح در طیف وسیعی از برنامه های کاربردی مورد نیاز اندازه گیری سطح در مخازن یا ظروف مورد استفاده قرار می گیرند. صنایع شیمیایی ، غذا و نوشیدنی ، تصفیه آب و نیز صنایع برق اغلبلول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter - Level Measurementرا به کار می گیرند. هنگام انتخاب یک دستگاه ،کاربر باید محدوده اندازه گیریلول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter - Level Measurement و سازگاری خروجی را در نظر بگیرد.

 

لول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter - Level Measurement

لول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter - Level Measurement یک خروجی الکتریکی متناسب با سطح یک مایع یا جامد توده ای در یک فضای محدود فراهم می کنند. آنها بعد از رسیدن به یک مقدار مشخص (یک نقطه از سطح) یا بارها و بارها بعد از هر اندازه گیری (اندازه گیری سطح به طور پیوسته) یک خروجی ارائه می کنند.لول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter - Level Measurement محیط هایی همچون آب ، سوخت و سیالات ویسکوز یا محیط های خشک از جمله پودرها و جامدات توده ای را اندازه گیری می کنند.ترانسمیترهای سطح در طیف وسیعی از برنامه های کاربردی مورد نیاز اندازه گیری سطح در مخازن یا ظروف مورد استفاده قرار می گیرند. صنایع شیمیایی ، غذا و نوشیدنی ، تصفیه آب و نیز صنایع برق اغلب لول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter - Level Measurement را به کار می گیرند. هنگام انتخاب یک دستگاه ،کاربر باید محدوده اندازه گیری لول ترانسمیتر  ترانسمیتر سطح  لول مژرمنت - Level Transmitter - Level Measurement و سازگاری خروجی را در نظر بگیرد.

  • ۹۸/۰۳/۲۲
  • morteza sadifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی